Communicatieve vaardigheden (U14)

In de dagelijkse beroepspraktijk van chauffeurs wordt het kwaliteitsaspect van dienstverlening steeds belangrijker. Chauffeurs fungeren als het visitekaartje van het bedrijf en hebben direct contact met klanten. Daarom zijn communicatieve vaardigheden essentieel voor een soepele afwikkeling van vervoersopdrachten en voor effectieve communicatie met leidinggevenden en collega’s.

Doelgroep

Chauffeurs die hun communicatieve vaardigheden willen verbeteren.

Duur opleiding

1 dag.

Inhoud

  • Representativiteit en beroepshouding
  • Klantbenadering
  • Commercieel gedrag
  • Klachtafhandeling
  • Omgaan met stresssituaties
  • Dimensies van cultuur
  • Normen en waarden
  • Communicatie als onderdeel van dienstverlening

Toetsing

Na afloop wordt geen examen afgenomen.

Waarde nascholing Code 95

  • 7 uur.

Resultaat

Deelnemers leren een representatieve houding aan te nemen richting klanten, leidinggevenden en collega’s. Daarnaast verbeteren ze hun communicatieve vaardigheden en leren ze vanuit de juiste beroepshouding te handelen in diverse situaties.

Cursus communicatieve vaardigheden

Communicatieve vaardigheden (U14)

Gebruik de filters om de juiste cursus te vinden. Klik op inschrijven achter de gewenste cursus en deze komt dan in de winkelmand.

Prijs is exclusief CCV registratiekosten van €28,95.

Het is niet mogelijk om in 1 bestelling zowel Particulier als Zakelijk te bestellen. Om deze reden is het niet mogelijk deze cursus aan je winkelmand toe te voegen. Mocht je deze cursus alsnog willen bestellen maak dan een losse bestelling of leeg dan de winkelmand.

Gerelateerde cursussen

Instructie eerste autorijles
Theoriecursus auto Theorie rijbewijs
Theorie
Rijles op terrein voor scooter
Theoriecursus scooter Theorie rijbewijs
Theorie
Vrachtauto rijdend
Pakket Nascholing Code 95 Nascholing Code95
Praktijk
Bekijk de cursus voor meer informatie
HNR Bus
Het Nieuwe Rijden met bussen (e-learning) Bedrijfsopleidingen