klachten Verkeersschool van Buuren

Ben je het ergens niet mee eens?

Verkeersschool van Buuren doet er alles aan om je de best mogelijke behandeling te geven en de kwaliteit van onze diensten te waarborgen. Toch kan het voorkomen dat iets mis gaat.

En omdat een open communicatie bij ons van essentieel belang is, vinden wij het dus erg belangrijk dat je je ontevredenheid aan ons kenbaar maakt. Wij zullen dan ons best doen om je klacht zo snel mogelijk op te lossen.

Wat doe je bij een klacht?

Heb je een klacht, dan stellen wij het op prijs dat je deze aan ons doorgeeft. Alleen al door te weten wat er beter of anders kan, zijn wij dan in staat om onze diensten daadwerkelijk te verbeteren en te optimaliseren.
Om je klacht zo snel mogelijk te kunnen behandelen, kun je je klacht per e-mail of per post sturen naar:

Per e-mail: Bas@vbuuren.nl

Per post:
Verkeersschool van Buuren
T.a.v. de heer B. Wunderlich
Boezemweg 57
2641KG Pijnacker

Na ontvangst van je klacht, sturen wij jou een bevestiging toe met daarbij onze klachtenprocedure. Zo weet je waar je aan toe bent en wat je van ons kunt verwachten.

Uiteraard zullen wij je klacht strikt vertrouwelijk in behandeling nemen!

Website door Mint