klachten Verkeersschool van Buuren

Complimenten of  verbeterpunten? Laat het ons weten!

Wij doen er bij Verkeersschool van Buuren alles aan om de kwaliteit van onze dienstverlening te waarborgen. We stellen jouw feedback daarbij erg op prijs! Als je een compliment of verbetersuggestie aan ons door wilt geven dan horen we graag van je. Je kunt hiervoor telefonisch of per mail contact opnemen met onze opleidingscoördinatoren.

Telefoon: 015 744 00 08

Per mail: Anouk Eckhardt - anouk@vbuuren.nl of Madelein van den Bulk – madelein@vbuuren.nl

 

Klachtenregeling

Heb je een klacht, dan stellen wij het op prijs dat je dit bij ons doorgeeft. Om je klacht zo snel mogelijk te kunnen behandelen, kun je je klacht per e-mail of per post sturen naar:

Per e-mail: madelein@vbuuren.nl

Per post:

Verkeersschool van Buuren

T.a.v. mevrouw M. van den Bulk

Boezemweg 57

2641KG Pijnacker

Na ontvangst van je klacht, sturen wij jou binnen 5 werkdagen een ontvangstbevestiging toe, waarna we je klacht meteen in behandeling nemen.

Als eerste stap gaan we vervolgens intern informatie te verzamelen bij degene die betrokken zijn bij de klacht. Hierna nemen we altijd telefonisch contact met je op om jouw ervaring te bespreken. Als alle informatie compleet is ontvang je schriftelijk een reactie op de klacht. Deze reactie volgt uiterlijk 10 werkdagen na de ontvangstbevestiging van je klacht. Als we langer de tijd nodig hebben om de situatie te onderzoeken zullen we dat binnen de gestelde reactietermijn kenbaar maken, daarbij laten we ook weten binnen welke termijn je onze reactie kunt verwachten.

Ben je het niet eens met de afhandeling van je klacht? Dan kunt je terecht bij:

De Geschillencommissie

Postbus 90600

2509 LP Den Haag

 

Website door Mint